FamFarm
Családi gazdaság
Az igazán egészséges gyümölcslé helyben termelt, hozzáadott cukrot és tartósítószereket nem tartalmaz. Ilyen a FamFarm termék is, amelyet ez a családi gazdaság állít elő. Főleg helyben értékesítettek, de szeretnének fejleszteni, bővülni, hogy országosan is kaphatóak legyenek a termékeik. Mindeddig nem nagyon törődtek a marketinggel, nincs logójuk, címkéik is saját gyártásúak, nincs arculatuk, viszont vannak remek termékeik és lelkesedésük!
A FamFarm mögött a Sajó család áll, akik az egész életüket a gazdaságban töltik és szívvel-lélekkel gondozzák a gyümölcsfákat és dolgozzák fel a termésüket. Idén újabb gyümölcsösöket sikerült telepíteni és egy új feldolgozó üzemet nyitottak egy pályázat segítségével. Mivel az egész család tevékenyen részt vesz a folyamatban, szeretnék ezt kifelé kommunikálni, hogy a márkájuk szerethető legyen, megbízzanak az emberek a termékben, ha látják, hogy honnan származik, kik állnak mögötte és mennyi munka van vele.
Szlogenjük: Gyümölcs szívvel-lélekkel.
Kulcsszavaik: természetes, családias, barátságos. Kizárták az elhasznált, gyakori formák, a logóban ne legyen gyümölcs, de utalhat a kertre, a családi gazdaságra, az egészségre.
Projekt
FamFarm
Alcím
Családi gazdaság
Megbízás
Arculat és címke design